Még néhány gondolat arról, hogy az igazi hősök tényleg nem viselnek köpenyt

Korábban már említettem, hogy az igazi hősök nem viselnek köpenyt, ugyanolyan hétköznapi álruhában járnak, mint te meg én, nincs semmi különösebb ismertetőjelük, egyszerűen csak olyan dolgokban segítenek, ami a mindennapi életünk szempontjából (is) rendkívüli fontossággal bír. Na, hát számomra ez már megint bizonyságot nyert.

Nem vagyok teljes mértékben analfabéta a technikai dolgokhoz, de mégis szeretem ha olyan kézben vannak a dolgaim, ahol biztosan hozzáértenek, lehetőleg jobban, mint én magam. Éppen ezért nem állok neki otthon bütykölni se autót, se TV-t, se telefont, se laptopot. Persze ez utóbbinál mindig jó, hogy van egy kis külön szerencsém azáltal, hogy már megvan a bejáratott helyem, de most megint pillanatok alatt helyrehozták a hülyeségemet.

Hosszú idő után végre rászántam magam egy új laptop vásárlására, ami azért nagy szó, mert már évek óta halogattam – elvégre mindig ott volt a céges, nem igazán volt szükségem modern sajátra. De mint Murphy törvénye persze, amint rászántam magam, hogy végre vegyek egy újat, beütött a kétbalkezességem. Egy hetes se volt még a gép, amikor sikerült rajta keresztüllocsolnom a reggeli kávét. Hát nem volt őszinte a mosolyom.

Napközben szépen felkerekedtem és reménykedtem, hogy hamar tudja orvosolni a problémát a laptop szerviz . Van egy jól bejáratott cég Budapesten, mindig az ő segítségüket kérem, ha valami ilyen jellegű problémám van. Eddig mindig gyorsan és könnyen sikerrel jártam, hát ez persze most sem volt másképp.

Elvittem a zuglói, Ilka utcai szervizbe a laptopot. Számomra nagyon fontos, hogy az adott szolgáltató ne csak jól értsen ahhoz, amit csinál, hanem kedvesen, mosolyogva próbáljon nekem segíteni a problémámban, hiszen ott akarom hagyni a pénzem és én is hasonlóképp állok hozzá. Ebben sem kellett még sohasem csalódnom ebben a cégben, úgyhogy már a fogadtatás élménye is megnyugtató volt. Felvázoltam szépen a problémát, azt hittem majd jól kinevetnek, hogy milyen béna vagyok, de mint kiderül, egyáltalán nem egyedi az esetem, állandóan ez történik (tehát Murphy tényleg sohasem alszik). Ugyan a laptop eredetileg víz- és folyadékálló, azonban azt elkerülve, hogy ebbe a ragadós folyadékba bármi kosz megtapadjon a későbbiekben érdemes egy tisztítást kérni. Hát természetesen éltem is a lehetőséggel, mi másért vittem volna el a szervizbe a holmim, ha nem azért, hogy javítsák meg.

Bevették a gépet és egyeztettünk időpontot. Mivel nem volt nagy a forgalom (ami egyébként ebben a közegben meglehetősen ritka), ezért akár már aznap visszamehettem volna az eszközért, de aznap nem lett volna ilyesmire időm, úgyhogy a másnapi átvételre írták fel az eszközt. Egyébként ha arról van szó, akár házhoz is küldik, hogy ne kelljen érte visszamenni. Nem véletlenül kedvelem ezt a céget. Felismerték azt, hogy nem én, mint vásárló vagyok értük, hanem ők vannak értem, mint szolgáltató és akkor fogok boldogan visszajárni hozzájuk mindenféle ügyes-bajos dolgommal, hogyha jó tapasztalataim vannak arról, amit csinálnak szakmailag és persze közben úgy is érzem, hogy figyelnek rám és fontos nekik, hogy ott vásároljak.

Kíváncsi vagyok már a budai üzletre, hogy vajon az a laptop szerviz is ilyen jól működik-e, ott is ilyen barátságos és hozzáértő kör működteti a boltot? Lehet, hogy legközelebb oda ugrok be, ha ilyesmi problémám van, elvégre az is útba tud esni a Batthyány utcában.

laptop szerviz